- Наличност: В наличност
- Model: KW681
- Weight: 1.00kg
Универсална диагностична апаратура KONNWEI KW681
Автодиагностика и тестер за акумулатор 2v1, 6 и 12V
Уреда тества, батерията, алтернатора и стартера, без да е необходимо да сваляте и разглабяте.
Подходящ за всички типове акумулатори: Обслужвами, AGM flat plate, AGM spiral and gel
Стандарти: CCA, BCI, CA, MCA, JIS, DIN, IEC, EN, SAE and GB
Тестови резултати: SOH, SOC, CCA value, CCA рейтинг, волтаж, съпротивление и др
Прави тестовете за няколко секунди и изкарва резулатати като Добро състояние(Good), Нужда от зареждане(Recharge), смяна на батерията(Replace). Възможност за откриване на мъртви клетки на акумулатора.
Преимущество при ползване в автосервизи:
- Прибора се изплаща след диагностика на няколко автомобила.
- Уреда се захранва автономно директно от диагностичния куплунг на автомобила.
- Големият дисплей с подсветка улеснява работата с уреда
- Прибора съдържа голяма база данни за кодове на грешки по автомобилни марки плюс тяхното разбираемо текстово пояснение, независимо от това, към какъв автомобил е включен в момента на проверката.
Преимущество за автолюбителите:
Безплатна диагностика на собствения автомобил , без да се налага да плащате на автосервиз за да ви бъде определена повредата и можете да изтриете появилата се грешка сами.В някои от случаите , няма да ви се налага въобще да посещавате и автосервиз.
- Разчитане на кодовете за грешки
- Подробно описание на възможните причини за откритите грешки.
- Разчитане на живи данни от някои модули и агрегати на автомобила
- Изчистване на кодовете за грешки;
- Запис на някои от данните.
- Извеждане на някои от данните в графики
- Нова разширена база за кодове и грешки.
- Можете да проверявате и да получите обяснение на код за грешка за всички марки коли, чрез вътрешната база данни на устройството независимо, към какъв амтомобил е свързан уреда.
Съвместим е с:
- Всички европейски автомобили произведени след 2003г.
- Всички американски автомобили произведени след 2000г.
- Всички японски/корейски автомобили произведени след 2006г.
- Протоколи за работа J1895-41.6, J1850-10.4, ISO9141, KWP2000 ( ISO 14230 ), and CAN ( Control Area Network ISO 11898
Поддържа 9 езика: Ангийски, Руски, Френски, Испански, Немски, Италиански, Португалски, Датски, Полски
KW681 OBD II Скенер
Скенер за автомобилна диагностика за автомобили с ОБД2 порт - повечето от моделите на пазара след 2001 година.
Използва следните комуникационни протоколи за връзка с автомобила:
Поддържани функции:
- Позволява четене и триене на записани грешки в контролерите.
- Следене на живи данни и изобразяването има на дисплея с графики.
- VIN идентификация за по-новите модели.
- Изчистване на светналата лампа за двигателя на таблото.
- Търсене по кодовете за грешки директно през устройството.
- Проверка на двигателнатата система.
- PLUG AND PLAY : Не изисква батерия или зарядно устройство. Просто трябва да свържете диагностичния кабел в гнездото DLC на автомобила.
- Преглед на датата на замразяване на кадъра
- LIVE DATA: Преглед и графичен поток на данни, O2 сензор, Evap тест на системата, тест на монитора ON-Board, DTC, извикване на кода за DTC, изключване на MIL (индикатор за неизправност).
- Определение на кода
· Вградена библиотека за търсене с DTC за OBD-II
· Показва кода и какъв е кодът директно, не е нужно да търсите онлайн
· След като кодът бъде открит, той ще покаже директно дефиницията, като кликне върху избрания от Вас код за грешка
- Проверка на двигателя Бързо прочетете и изтрийте запаметените кодове, свързани с емисиите, предстоящите кодове и дефинициите на кодовете. Изключва MIL (проверка на светлината на двигателя), помага при нулиране на монитора, преди да го вземете за Smog, плюс това ви казва какво се случва преди привеждане на колата в ремонт, което ви спестява пътуванията до вашия механик.
Светлината за проверка на двигателя е част от бордовата диагностика на автомобила (ОБД). Компютрите контролират и наблюдават ефективността на автомобила, като регулират такива променливи като оборотите на двигателя (RPM), горивната смес и времето за запалване и дори могат да кажат на автоматичната скоростна кутия кога да се смени.
Когато системата за електронно управление открие проблем, който не може да настрои, компютърът включи жълт предупредителен индикатор и запаметява кодовете за грешки в неговата памет. Тези диагностични кодове за неизправност (DTC) помагат да се идентифицира вероятният източник на проблема, като например сензор за неизправност или двигател с неизправност, и може да се прочете с помощта на сканиращ или диагностичен компютър. Производителите на превозни средства първоначално са използвали ОБД, за да помогнат на техниците да определят точно и да отстраняват неизправностите. Точно това, което ОБД системата търси, зависи от марката, модела и годината на превозното средство.
Както всеки, който има автомобили знае, хората винаги харчат стотици дори хиляди долари за своите автомобили само защото светлината на двигателя е включена.
Най-лесният начин да нулирате контролната лампа на двигателя и да изчистите всички кодове е да използвате сканиращ инструмент, който се включва в порт DDLC на OBD2, обикновено някъде от страната на водача. Проверете ръководството на собственика за местоположението. За начинаещи, не е нужно да инвестирате в най-ефективния инструмент за сканиране за основни диагностични функции. Нашият KW681 прави така че автомобилните ентусиасти да ремонтират сами проблема с автомобила си.
Изпълнява протоколи като J1895-41.6, J1850-10.4, ISO9141, KWP2000 ( ISO 14230 ), and CAN ( Control Area Network ISO 11898